divendres, 3 de juliol del 2015

Quart dia / Cuarto día

Bon dia a tothom,

Se'ns va passar per alt actualitzar el blog, i encara que soni excusa us hem de dir que no vam parar en tot el dia. Ahir ens va passar volant i avui tornem estar aqui després d'una bona dormida i un bon esmorzar.

Anem a passos. El dijous va començar de la millor manera, posant-nos els patins i continuant amb els entrenaments d'hoquei de la setmana. Ahir l'entreno anava dirigit a millorar la definició a porteria, ja sigui xutant, arrastrant i/o driblant el porter.

Tot i que el sol semblava que ens anava a fer la guitza, vam poder anar a la piscina i refrescar-nos tot jugant, com és habitual després de l'intens entrenament matinal. Seguidament vam anar a dinar i agafar energia pel què ens esperava a la tarda, i és que després de l’àpat vam agafar un autocar que ens dirigia a l’ “Osona Paintball”, allà vam poder fer una espècie de cursa d’orientació. Tant els nens com els monitors vam gaudir com mai, sobretot a un tobogan d’aigua i sabó que encara ara estaríem baixant.


Com que el dia va ser mogut la nit ens esperaria tranquil·la, i després d’una bona dutxa i sentir-nos com nous, vam anar a sopar. Acte seguit, ens tocaria mirar una pel·lícula d’animació: “Gru mi villano favorito 2” dels nostres estimats minions. I així es va acabar el nostre dijous.

Avui ja encetem l’últim dia, divendres, amb moltes ganes i poques piles, però és el que hi ha després de viure intensament la setmana.

Us tornarem a escriure més tard, 

Feliç divendres!! :) 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------





Buenos días a todos,

Se nos pasó actualizar el blog, y aunque parezca excusa os tenemos que decir que no paramos en todo el día. Ayer nos pasó volando y hoy volvemos a estar aquí después de una buena dormida y un buen desayuno.

Vamos a pasos. El jueves empezó de la mejor manera, poniéndonos los patines y continuando con los entrenamientos de hockey de la semana. Ayer el entreno se centró en mejorar la definición a portería, ya sea chutando, arrastrando y/o driblando el portero.

Aunque parecía que el sol no quería salir, pudimos ir a la piscina i refrescarnos jugando, como es habitual después del intenso entrenamiento matinal. Seguidamente nos fuimos a comer y coger energía por todo lo que nos esperaba a la tarde, y es que después de la comida cogimos un autocar que nos dirigió al “Osona Paintball”, y allí hicimos como una especie de cursa de orientación. Tanto los niños como los monitores disfrutamos como nunca, sobretodo con un tobogán de agua y jabón que aún estaríamos bajando.

Como el día fue movidito la noche nos esperaria tranquila, i después de una buena ducha y sentirnos como nuevos, fuimos a cenar. Acto seguido, nos tocaria mirar una película de animación.: “Gru mi villano favorito 2” de nuestros queridos minions. Y así acabó nuestro jueves.

Hoy empieza el último día, viernes, con muchas ganas y pocas pilas, pero es lo que hay después de vivir intensamente la semana.,

Os volveremos a escribir más tarde,



Feliz vierenes!! :)





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada