dilluns, 6 de juliol del 2015

Comença la setmana... / Empieza la semana...

Bona tarda a tothom,

Comencem la segona setmana de Campus de 24hores amb la piles carregades a tope.

El primer dia sempre és de tempteig. Has de començar a conèixer els companys i companyes de viatge, els límits i normes del Campus, els monitors i la seva paciència, les rutines, etc. És divertit veure com un cosa tan simple com és el fet de que l’excusa de practicar el mateix esport pot arribar a ensenyar-te tant.

Ahir a la nit, doncs, ens vam començar a habituar i conscienciar de que veníem aquí a aprendre una mica més, i sobretot a passar-ho bé. És per això que un vegada van marxar els pares i mares, vam desfer la maleta, preparar el llit i ja aviat va ser l’hora de sopar. Després del primer àpat conjunt, vam tenir una estona lliure en la qual vam anar a jugar a bàsquet, fútbol, vam parlar, córrer, saltar, etc. Allargant una miqueta per agafar son i arribar al llit ja cansats. Al ser el primer dia doncs, esperàvem una nit mogudeta però no va resultar ser així.

Avui a les 7:20h ja ens sonava el despertador, així que amb una mica de son ens hem fet la maleta per anar tot el dia amunt i avall i hem anat a esmorzar.

Seguidament hem anat cap al pavelló i hem dividit els nens i nenes d’aquest torn en dos grups, i dins aquests dos grups hem fet dos subgrups també. Perquè ens entenguem, la meitat de grup li tocava, a primera hora, entrenament amb patins, tant dins com fora la pista, i l’altre meitat feia jocs amb vambes; i a mig matí ens canviaríem els papers.

Els exercicis de l’entrenament d’avui estava pensat per treballar la tècnica individual, tant els jugadors, com els porters.

Després de l’entrenament, doncs, hem anat en busca d’una bona remullada, a la piscina municipal i ja se’ns a fet l’hora d’anar a dinar.

I aquí estem, apunt de començar la lliga del Campus, partidets que s’aniran jugant al llarg de la tarda i de la setmana.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Buenas tardes a todo el mundo,

Empezamos la segunda semana de Campus de 24horas con las pilas cargadas a tope.

El primer día siempre es de tanteo. Tienes que empezar a conocer los compañeros y compañeros de viaje, los límites i normas del Campus, los monitores y su paciencia, las rutinas, etc. Es divertido ver como una cosa tan simple como es el simple hecho de practicar el mismo deporte puede llegar a enseñarte tanto.

Ayer por la noche, nos empezamos a habituar y concienciar de que aquí veníamos a aprender un poco más, y sobretodo a pasárnoslo bien. Es por eso que una vez se fueron los padres y madres, deshicimos la maleta, preparamos la cama y llegó la hora de cenar. Después del primera comida conjunta, tuvimos un rato libre en el que nos fuimos a jugar a básquet, futbol, hablamos, corrimos, saltamos, etc. Alargando un poco para coger sueño e ir a la cama cansados. Al ser el primer día, nos esperábamos una noche movidita pero no resultó así, descansamos tranquilos.

Hoy a las 7:20h ya nos sonaba el despertador, así que con un poco de sueño nos hicimos la maleta para ir todo el día arriba y abajo y nos fuimos a desayunar.

Seguidamente nos fuimos al pabellón y dividimos los niños y niñas de este turno en dos grupos, y dentro de estos grupos también los separamos en dos. Para que nos entendamos, la mitad del grupo, a primera hora, entrenaba con patines, utilizando las dos pistas de las que disponemos, y la otra mitad hacia juegos con deportivas; y a media mañana nos cambiamos los papeles.

Los ejercicios del entrenamiento de hoy estaban pensados para trabajar la técnica individual, tanto de los jugadores, como de los porteros.

Después del entreno, fuimos en busca de un buen remojo, a la piscina municipal y ya fue la hora de comer.
Y aquí estamos, apunto de empezar la liga del Campus, partidillos que se irán jugando a lo largo de la tarde y la semana.