divendres, 3 de juliol del 2015

Cinquè dia / Quinto día

Ha arribat, ja es conten les hores per acabar el Campus d’aquest any, i potser ens entristeix però no hi ha cosa que ens faci més feliços que pensar que l’any que ve repetirem.

Avui el dia ha començat fent jocs amb vambes, per començar a entrar en calor. A continuació ens hem anat a equipar i el matí d’avui ha consistit en fer partidets continus de 3x3. Hem dividit la pista en tres pistes més petites i hem posat dues porteries a cada una d’elles, així es podien efectuar tres partits alhora, fent més amena i dinàmica l’estona d’espera.

Ben acalorats hem anat a la piscina i conscients que era l’últim dia ho hem ben aprofitat.

Una vegada superat el mati, hem anat a dinar.

Entrada la tarda, hem tornat a cordar els patins als nostres peus i estem realitzant partidets especials; cada equip de la lligueta interna del Campus feta fins ara jugava amb el seu entrenador o entrenadora, un fitxatge que no sabem perquè a tots als nens/es entusiasme.

Ens espera l’última nit i demà ens acomiadarem de tots vosaltres,

Ens veiem demà!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ha llegado, ya se cuentan las horas para terminar el Campus de este año, y puede que nos entristezca pero no hay cosa que nos haga más felices que pensar que el año que viene vamos a repetir.

Hoy el día ha empezado haciendo juegos con bambas, para entrar en calor. A continuación nos fuimos a equipar y la mañana de hoy ha consistido en hacer partidillos continuos de 3x3. Hemos divido la pista en tres pistas más pequeñas y pusimos dos porterías en cada una de ellas, así se podían hacer tres partidos al mismo tiempo, haciendo más ameno y dinámico el rato de espera.

Muy acalorados fuimos a la piscina y conscientes que era el último día lo hemos aprovechado hasta el final.

Una vez superada la mañana, nos fuimos a comer.

Entrada la tarde, hemos vuelto a atar los patines a nuestros pies y estamos realizando partidos especiales; cada equipo de la liguilla interna del Campus hecha hasta hoy jugaba con su entrenador o entrenadora, un fichage que no sabemos porqué pero a todos los niños y niñas entusiasma.

Nos espera la última noche, con alguna que otra sorpresa y mañana nos despedimos de todos vosotros,

Nos vemos mañana!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada