divendres, 12 de juliol del 2013

Dia 5 : Últim dia per alguns... / Dia 5: Último día para algunos...

Bondia:

Aquest matí el tema llevar-nos, ja no sabem si ens costa més als monitors o als nens i nenes...estem fets pols, però avui tenim moltes coses a fer!!!

Per començar ens hem passat el matí jugant un 3x3, hem montat tres pistes horitzontals, camps reduïts, i hem fet equips de 3 jugadors o jugadores i ens hem passat el matí competint.

Ara ja que el cel ens acompanya( toquem fusta que aguanti així a la tarda), ens desplaçarem cap a la piscina per poder-nos referescar una estona i a la tarda ens esperen les activitats a la natura amb els amics del OsonaPaintBall que ens van aplaçar ahir molt amablement les activitats a avui degut a la tempesta que va caure.

Al vespre us informarem de com ha anat el dia. Avui despedim als participants que ens han acompanyat de dilluns a divendres en les opcions B i C ( durant el dia).


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Buenos días:

Esta mañana el tema levantarnos, ya no sabemos si nos cuesta más a los monitores o a los chicos y chicas...estamos hechos polvo, pero hoy tenemos muchas cosas por hacer!!!

Para empezar nos hemos pasado la mañana jugando un 3x3, hemos montados 3 pistas horizontales, campos reducidos y hemos hecho equipos de 3 jugadores y nos hemos pasado la mañana compitiendo.

Ahora que el cielo nos acompaña (toquemos madera para que aguante por la tarde), nos desplazaremos a la piscina para podernos refrescar un rato y por la tarde iremos ha disfrutar de las actividades al aire libre que los amigos de OsonaPaintBall nos aplazaron ayer muy amablemente debido a la tormenta que cayó.

Por la noche os informaremos de como habrá ido el día. Hoy despedimos a los participantes que nos han acompañado de lunes a viernes en las opciones B i C (durante el día).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada