dimecres, 10 de juliol del 2013

Dia 3: No ens para ni la pluja... / Dia 3: No nos para ni la lluvia...

Ja som dimecres, i avui de bon matí hem agafat forces amb un bon esmorzar i ens hem dirigit a entrenar cap a la pista.
Només arribar hem fet els jocs d'activació d'avui, i tot seguit em treballat tota la primera part de l'entrenament d'avui, exercicis diversos, però tots de passades. Hem après com fer una bona passada, el que està ben fet i el que no considerem una passada. A la segona part de l'entrenament, hem treballat situacions de 1x1 i 2x1. Com cada dia, treballem amb les dues pistes que disposem per tal de no ser massa gent a la pista i poder aprofitar al màxim i fer el màxim de vegade spossibles els exercicis, per millorar.

Al matí ens ha respectat el temps i ens hem pogut refrescar de la caloreta que feia a la piscina un dia més. 
Després hem anat a dinar a Can Dorca, avui teniem amanida freda d'arròs i pit de pollastre rebossat amb patates i un iogurt de postre. Després de dinar em conegut a la KEKA, l'amiga de l'amo del restaurant on dinem i sopem cada dia.( podreu veure el video de lo bona que és la keka i de lo que em disfrutat amb ella) just després em començat a córrer cap a la pista perquè començava a ploure i tots 

els nens i nenes no es volien perdre els partits que fa una estoneta em començat a jugar.
No ens pararà ni la pluja!!!


------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 

Ya somos miércoles, y hoy por la mañana hemos cogido fuerzas con un buen desayuno y nos hemos dirigido a la pista. Nada más llegar hemos realizado los juegos de activación de hoy para seguir después con el trabajo diario, hoy todos los ejercicios de la primera parte relacionados con los pases.Hemos aprendido como se debe hacer un buen pase. En la segunda fase del entrenamiento hemos trabajado situaciones de 1x1 y 2x1. Como cada día trabajamos con las dos pistas de que disponemos para aprovechar al máximo el espacio y así poder realizar el máximo número de repeticiones.

Durante la mañana la lluvia nos ha respetado y hemos podido ir a refrescarnos un día más a la piscina.
Después hemos ido a comer a Can Dorca, hoy teníamos ensalada fría de arroz , pechuga de pollo rebozada y yogur. Después de comer hemos conocido a KEKA, la amiga del dueño del restaurante donde comemos y cenamos cada día (podéis ver el vídeo de lo buena que es Keka y de lo mucho que hemos disfrutado con ella) justo después hemos empezado a correr hacia al pabellón ya que empezaba a llover y ningún chico ni chica del campus se querían perder los partidos de la tarde.
No nos para ni la lluvia...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada