dilluns, 25 de juny del 2012

Inici 1a.Setmana de Campus!!!

Avui hem començat un any més el Campus 2012 del C.P.Voltregà!!! Aquesta primera setmana els participants poden escollir entre els opcions de venir durant tot el matí (de 9h a 14h) o durant tot el dia (de 9h a 19h).

Al matí al arribar hem començat realitzant diferents activitats i jocs a la pista sense patins, depsrés em fet un entrenament d'hoquei amb dos aspectes ben diferenciats, una primera part de tecnificació i treball de la tècnica individual amb estic i bola i de patí i una segona part clarament enfocada a porteria amb treball de xuts, driblings i remats a porteria.Entre una part i l'altra em fet un bon esmorzar i em pogut seguir a tope.

Després de l'entrenament a pista, hem passat per la dutxa i tot seguit em anat cap a la piscina caminant a remullar-nos per fer passar una mica la calor que feia avui. En tornar de la piscina els companys que venen en opció de matí han marxat a casa i la resta ens hem dirigit cap al col·legi Abat Oliba on hem pogut gaudir d'un bon dinar per recuperar forces per la tarda.

Un cop hem tingut la panxa plena hem tornat cap a la pista a fer jocs amb pilota a la gespa dels jardins del parc de la pista. Tot seguit ens hem anat a equipar i ens hem passat la tarda jugant partits de 3 contra 3 a tota la pista, on hem mirat de jugar sempre al contraatac i sempre amb molt joc d'equip.

A mitja tarda hem berenat i hem seguit fins que ha estat hora de passar per la dutxa i anar cap a casa a descansar per tornar demà al 100%.

Fins demà!!! Ja hem superat el 1r dia de Campus!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada