dimarts, 7 de juliol del 2015

Bona nit / Buenas noches



Bona nit companys i companyes,

Avui el dia ha set llarg però ha valgut la pena.
Havent dinat hem anat a jugar els partits corresponents a la lligueta interna del Campus Voltregà 2015. Per no perdre el fil i continuar practicant l’hoquei, així que una vegada feta la segona dosi de patins del dia, hem anat a sopar.

Entrada la nit, i amb una mica d’aire fresc que trobàvem a faltar, hem anat al pavelló i hem realitzat un campionat de futbol. Hem dividit la pista en dos i les porteries eren les mateixes d’hoquei. Es realitzaven partits de quatre contra quatre, dinàmics i ràpids.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------





Buenas noches compañeros y compañeras,

Hoy el día ha sido largo pero ha merecido la pena.
Habiendo comido nos hemos ido a jugar los partidos correspondientes a la liguilla interna del Campus Voltregà 2015. Para no romper el ritmo y continuar practicando el hockey, así que una vez realizada la segunda dosis de patines del día, nos fuimos a cenar.

Entrada la noche, y con un poco de aire fresco que echábamos de menos, fuimos al pabellón y realizamos un campeonato de fútbol. Dividimos la pista en dos y las porterías eran las mismas de hockey. Se realizaban partidos de cuatro por cuatro, dinámicos y rápidos.
    

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada