dimecres, 8 de juliol del 2015

3r dia / 3r día



Tornem a ser aqui!

Ja som dimecres tarda. Els dies ens passen volant però intentem gaudir al màxim des del principi fins als darrers minuts del Campus.

Seguim matinant i després que el despertador sonés més de tres vegades i nosaltres no li féssim cas, ens hem llevat i hem anat a preparar la taula per ingerir l’àpat més important del dia.

Només arribar hem fet els jocs d’activació d’avui, utilitzant-los com a un escalfament per prosseguir amb un entrenament productiu i alhora significatiu. Potser ens ratllareu de bàsics, però la intenció no és una altra que aprenguin i/o millorin en aspectes molt clars, en funció a la base que tenen els propis nens i nenes. Així doncs, els exercicis estaven focalitzats en contres de 1 contra el porter, 3x2 i 2x1, amb la intencionalitat d’aprendre quan era millor utilitzar una passada, o una jugada individual, així com, quan era important defensar un o l’altre i com actuar davant de l’inferioritat de les contres.

Una vegada, fet l’exercici amb patins, ens hem calçat les vambes i hem anat a esmorzar i a refrescar-nos amb una mànega que hi havia per allà, que bé ens ha anat! I hem continuat fent jocs. Com ja hem comentat anteriorment, hem treballat amb les dues pistes que disposem per tal de no ser massa gent a la pista i poder aprofitar i fer el màxim.

El sol segueix picant i hem pogut refrescar-nos a la piscina un dia més.

Ara, torna a començar la lligueta d’hoquei que realitzem totes les tardes. Sobre rodes està clar. Així que us hem de deixar una estona fins més tard.

A reveure

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 Volvemos a estar aquí!

Ya estamos a miércoles por la tarde. Los días nos pasan volando pero intentaremos disfrutar al máximo des del incicio hasta los minutos finales del Campus.
 
Seguimos madrugando y después que el despertador nos sonara más de tres veces y nosotros no le hacíamos caso, nos levantamos y fuimos a preparar la mesa para ingerir la comida más importante del día.

Justo llegar hicimos juegos de activación de hoy, utilizándolo como un calentamiento para proseguir con un entreno productivo y al mismo tiempo significativo. Puede que nos tacháis de básicos, pero la intención no es otra que aprendan y/o mejoren en aspectos muy claros, en función de la base que tenían los propios niños y niños. Entonces, los ejercicios estaban centrados en contraataques de 1 contra el portero, 3x2, 2x1, con la intencionalidad de aprender cuando era mejor utilizar un pase, una jugada individual, etc. Y también, trabajamos cuando defendemos un u otro y como i como actuar ante la inferioridad de los contraataques.  

Una vez hechos los ejercicios con patines, nos calzamos las deportivas y fuimos a desayunar y a referescarnos con una manguera que había por allí cerca, que bien nos ha ido! I continuamos haciendo juegos. Como comentamos anteriormente, trabajamos con las dos pistas de las que disponemos con la finalidad de trabajar con grupos más reducidos, aprovechar más la pista, los recursos, estar más pendientes de todos/as y poder aprovechar y hacer el máximo en cada entrenamiento.

El sol sigue apretando y pudimos refrescarnos en la piscina un día más.

Ara, vuelve a empezar la liguilla de hockey que realizamos todas las tardes. Sobre ruedas, está claro. Así que os dejamos un ratito y nos vemos más tarde.

Hasta luego



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada