diumenge, 6 de juliol del 2014

Final del Campus 2014!!! / Fin del Campus 2014!!!



Ahir vam finalitzar el Campus 2014, esgotats, contents i amb ganes de recuperar forces aviat per començar a pensar en el de l'any vinent!!!

No sé vosaltres, però avui ens hem llevat diferent. 

Hem triat començar el matí amb un bon cafè i un somriure; un somriure inspirat en l’experiència que ens emportem un any més d’aquesta magnífica setmana d’hoquei. Un somriure que és el reflex d’un treball ben fet. Suposem que les colònies s’han acabat i és moment d’acceptar-ho.

Ha estat una setmana espectacular, on hem treballat i gaudit amb tots els nois i noies participants, on hem dormit poc, on ens hem passat la major part del dia disfrutant del nostre esport, i on a més a més hem fet moltes altres activitats amb gent vinguda de molts llocs diferents i amb qui a partir d'ara ens uneix una amistat i un record que perdurarà sempre.

Doncs bé, arribat al dia i acabat el Campus, toca omplir la maleta de tot lo bo i positiu que ens ha anat passant al llarg d’aquests set dies, però la cosa no acaba aquí! Ara és el vostre torn, i us tocarà practicar i entrenar al màxim durant un any per poder tornarà l’any vinent un xic millor.

Per part dels monitors i monitores ens toca donar-vos les gràcies, als pares per la confiança i responsabilitat que dipositeu sobre nosaltres, al club i en el poble; i als nens/es per donar-nos lliçons diàries de convivència i companyerisme, no dubteu, ells no són els únics que aprenen de tot això.

Esperarem ansiosos l’any que ve, per poder-nos retrobar i seguir gaudint de la vostra companyia!

Fins aviat companys! Ens veiem per les pistes!

Salut i hoquei!!!
 
----------------------------------------------------------------------------------------------



Ayer finalizamos el Campus 2014, agotados, contentos y con ganas de recuperar fuerzas pronto para empezar a pensar en el del año que viene!!!



No sé vosotros, pero hoy nos levantamos de una forma diferente.
Hemos elegido empezar la mañana con un buen café y una sonrisa; una sonrisa inspirada en la experiencia que nos llevamos un año más de esta magnífica semana de hockey. Una sonrisa que es el reflejo del trabajo bien hecho. Suponemos que las colonias han terminado y es momento de aceptarlo.


Ha sido una semana espectacular, donde hemos trabajado y disfrutado con todos los chicos y chicas participantes, donde hemos dormido poco, donde hemos pasado la mayor parte del día disfrutando de nuestro deporte, y donde encima, hemos hecho muchas otras actividades con gente venida de muchos lugares diferentes y con quien a partir de ahora nos une una amistad y un recuerdo que perdurará siempre.

Entonces, llegado el día y terminado el Campus, toca llenar la maleta de todo lo bueno y positivo que nos ha ido pasando a lo largo de estos siete días, pero la cosa no termina aquí! Ahora es vuestro turno, y os va a tocar practicar y entrenar al máximo durante todo el año para poder volver el año que viene un poquito mejor.

Por parte de los monitores y monitoras nos toca daros las gracias, a los padres por la confianza y responsabilidad que depositáis en nosotros, en el club y en el pueblo; y a los niños y niñas por darnos lecciones diarias de convivencia y compañerismo, no dudéis, ellos no son los únicos que aprenden de todo esto.

Esperaremos ansiosos el año que viene, para poder reencontrarnos y seguir disfrutando de vuestra compañía!

Hasta pronto compañeros! Nos vemos por las pistas!

Salud y hockey!!!


Un fuerte abrazo a todos y a todas!!!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada