dimecres, 2 de juliol del 2014

Dia 3: Dinant amb pluja! / Día 3: Comiendo con lluvia!


 Necessitàvem una mica de relaxament i és per això que ahir a la nit després de sopar vam estar mirant una pel·lícula per a grans i petits,  tot i així, hi ha qui no acaba mai les piles i vol aprofitar fins el darrer segon de l’últim minut i els nens i nenes que volien, tenien la opció d’anar a fora a jugar al pati a bàsquet o futbol.
 
Avui, dimecres, hem començat amb la rutina dels matins. Jocs i dinàmiques de grup, entrenament amb patins i piscina.

L’entrenament d’avui es centrava en les passades o com coneixem tots “els pases”, amb exercicis i moviments per a augmentar la qualitat d’aquests. Som conscients que amb una setmana no es pot aprendre lo que no s’aprèn amb un any, però si podem aconseguir millorar en algun aspecte ja sigui a nivell tàctic i/o tècnic, ens donem per satisfets.

Semblava que la pluja ens faria la guitza i no ens deixaria anar a la piscina però al final no ha set així i ho hem pogut fer tot; justament quan estàvem arribant a l’escola per a dinar, ha començat a ploure, ni fet expressament!
Per sort era una petita turmenta d’estiu que ha durat pocs minuts i ens ha deixat el cel serè per quan havíem de tornar a sortir, per dirigir-nos a la pista i posar-nos els patins per jugar els partidets de la tarda.

Es segueix fent una lligueta, però canviant i combinant equips i nens/es per així poder aprendre i ensenyar amb tots i de tots.

Fins demà :)


 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Necesitábamos un poco de relajación y es por eso que ayer por la noche, después de la cena estuvimos viendo una película para grandes y pequeños, aunque hay quien no termina nunca las pilas y quiere aprovechar hasta el ultimo suspiro y los niños y niñas que querrían, tenían la opción de ir a fuera al patio a jugar a básquet o fútbol.

Hoy, miércoles, hemos empezado con la rutina de las mañanas. Juegos y dinámicas de grupo, entrenamiento con patines y piscina.
El entrenamiento de  hoy se centraba con los pases, con ejercicios y movimientos para aumentar la cualidad de estos. Somos conscientes que con una semana no se puede aprender lo que no has aprendido en un año, pero si logramos mejorar algún aspecto ya sea a nivel táctico i/o técnico, nos daremos por satisfechos.

Parecía que la lluvia no nos dejaría ir a la piscina pero al final no ha sido así i lo hemos hecho todo; es más, justamente cuando estábamos llegando al colegio para comer, ha empezado a llover, ni que estuviera hecho a medida!

Por suerte era sólo una pequeña tormenta de verano que ha durado muy poco y nos ha dejado el cielo sereno para cuando habíamos de volver a salir, para dirigir-nos al pabellón y ponernos los patines para jugar los partidillos de la tarde.
 
Se sigue haciendo una liguilla, pero cambiando y combinando equipos y niños/as para así poder aprender y enseñar con todos y de todos.

Hasta mañana :)

 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada