dilluns, 4 de juliol del 2016

Patinar per arribar lluny! / Patinar para llegar lejos!



Bones família,

Avui no és un dilluns qualsevol i això ha fet que ens despertéssim d’una manera diferent. De ganes i il·lusió no en faltaven per començar aquest campus així que ben d’hora ben d’hora ens hem aixecat, hem agafat lo just i necessari per passar el dia fora i cap a esmorzar s’ha dit.

El grup d’aquesta setmana és molt gran però les instal·lacions estan a l’alçada, així que com molt bé us vam comentar ahir, hem dividit el grup en dos, aproximadament dos grups de quaranta. I uns s’ha calçat les vambes per fer jocs de presentació i escalfament, i els altres s’han calçat els patins per poder entrenar.

Igual que dilluns passat, avui l’entreno ha estat molt enfocat a la tècnica de patinatge, un jugador/a per poder arribar el més amunt possible ha de saber patinar molt bé, sinó difícilment podrà ser un gran atacant, un gran defensor o un gran porter. No és pot començar la casa per la teulada i nosaltres creiem que el patinar és la base, és fonamental per a qualsevol jugador/porter d’hoquei.

Un cop passat el temps corresponent els dos grups s’ha intercanviat els papers i els de patins s’han posat vambes i viceversa.

El sol i la calor apretaven així que ens hem mig remullat amb una bona dutxa i hem anat a la piscina a acabar de passar la calor.

Avui al ser el primer dia de la setmana els monitors hem dissenyat un equips a priori bastant igualats per poder disputar un lligueta competida i competitiva, així doncs, fa mitja horeta han començat els partits, els primers d’una lliga que s’anirà jugant al llarg de la setmana.

Després ens tocarà sopar, fer algun joc de nit i el dilluns ja haurà passat.

Demà us continuarem explicant...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 



Buenas familia,

Hoy no es un lunes cualquiera y es por eso que nos hemos despertado de una forma diferente. De ganas e ilusión no faltaban para empezar este campus así que nos levantamos muy temprano, cogimos todo lo justo y necesario para pasar el día fuera y nos fuimos a desayunar.

El grupo de esta semana es muy grande pero las instalaciones están a la altura, así que como os comentamos ayer, hemos dividido el grupo en dos, aproximadamente dos grupos de cuarenta. I unos se calzaron las bambas para hacer juegos de presentación y calentamiento, y los otros se calzaron los patines para poder entrenar.

Igual que el lunes pasado, hoy el entreno se ha enfocado a la técnica de patinaje, un jugador/a para poder llegar los más lejos posible tiene que saber patinar muy bien, sino difícilmente podrá llegar a ser un gran atacante, un gran defensor o un gran portero. No se puede empezar la casa por el tejado y nosotros creemos que el patinar es la base, es fundamental para cualquier jugador/portero de hockey.

Un vez pasado el tiempo correspondiente los dos grupos se han intercambiando los papes i los de los patines se pusieron bambas y viceversa.

El sol y la calor apretaban así que nos refrescamos con una buena ducha y nos fuimos a la piscina a terminar de pasar el calor.

Hoy al ser el primer día de la semana, los monitores hemos diseñado unos equipos a priori bastante igualados para poder disputar una liguilla competida y competitiva, por eso, hace más o menos media hora que los partidos han empezado, los primeros de una liga que se irá jugando a lo largo de la semana

Después nos tocará cenar, hacer algún juego de noche y el lunes habrá terminado.

Mañana os continuaremos explicando…

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada