dimarts, 27 de juny del 2017

Segon dia /Segundo día



Estem de tornada. 

Ahir com havíem previst, i després d'un dia molt productiu, la nit va ser molt tranquil·la. Us explicarem breument el transcurs del segon dia al Campus Voltregà.

La rutina d'entrenaments ha estat la mateixa, un grup realitzava el seu entrenament en patins i l'altre, al seu torn, ho realitzava en Bambes. El treball en el qual ens centràvam avui consistia en la millora de la tècnica individual i en segon lloc, a ensenyar-los els millors recursos de l'1 contra 1 des de diferents posicions de la pista. L'entrenament físic s'ha basat en jocs de desconnexió però, al mateix temps sense perdre l'essència de la competició.


Avui a Sant Hipòlit ens hem llevat amb un temps més calorós, per la qual cosa les ganes d'anar a la piscina han augmentat. Els nens/es s'han divertit jugant amb nous amics que van coneixent durant la convivència del campus. Durant la tarda hem seguit amb la lliga interna en les dues pistes aplicant el coneixement que han après durant l'entrenament matinal. A diferència d'ahir, els equips es comencen a entendre i hi ha hagut més igualtat en les trobades.

Fa poc que hem sopat i ara hem organitzat un mini torneig 3x3 de futbol. Una vegada finalitzat ens podem rumb a l'escola per poder descansar i així afrontar el tercer dia amb les piles carregades.


Ens ho estem passant molt bé però també us troben a faltar. Us enviem una forta abraçada.

Fins demà!!!!!!!!!!



 ___________________________________________________



Estamos de vuelta.
Ayer como habíamos prevenido, y después de un día muy productivo, la noche fue muy tranquila.  Os contaremos brevemente el transcurso del segundo día en el Campus Voltrega.

La rutina de entrenamientos ha sido la misma, un grupo realizaba su entrenamiento en patines y el otro, a su vez, lo realizaba en “Zapatillas”. El trabajo en el que nos centramos hoy consistía en la mejora de la técnica individual y en segundo lugar en enseñarles los mejores recursos del 1 contra 1 desde diferentes posiciones de la pista. El entrenamiento físico se ha basado en juegos de desconexión pero a su vez sin perder la esencia de la competición.

 

Hoy Sant hipolit ha amanecido más caluroso, por lo que las ganas de ir a la piscina han aumentado. Los niños/as se han divertido jugando con nuevos amigos que van conociendo durante la convivencia del campus.  Durante la tarde hemos seguido con la liga interna en las dos pistas aplicando el conocimiento que han aprendido durante el entrenamiento matinal. A diferencia de ayer, los equipos se comienzan a entender y ha habido más igualdad en los encuentros.

Hace poco que hemos cenado y ahora hemos organizado un mini torneo 3x3 de fútbol. Una vez finalizado nos podemos rumbo a la escuela para poder descansar y así afrontar el tercer día con las pilas cargadas.

 
Nos lo estamos pasando muy bien pero también os echan de menos. Os enviamos un fuerte abrazo.

Hasta mañana!!!!!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada